יום שבת, 19 במרץ 2011

קשה להשגה

אם אתם קוראים את הבלוג שלי מדי פעם,או פשוט חיים על כדור הארץ, אתם יודעים ש-100% מהבנות משחקות "קשות להשגה".באחד מן הימים קרה לבארני ולטד מצב מאוד לא נוח...
אישה יפיפייה, מחזיקה את ידו, ומסתכלת לו עמוק בעניים, אבל הקש שהיה בכוס שלה היה מכוון על בארני.
לאמן פיתויים מאומן כמו בארני, היה ברור שהיא משחקת משחק קלאסי של "קשה להשגה".ואילו טד המסכן שיחק משחק של "קשה להשגה" עם עצמו....




שימו לב לאחיזת העיניים שלה, היא פשוט נמסה מהפרצוף המחייך של בארני...


קבלו עשר מקרים שבהם היא עשויה להופיע כאישה מעוניינת,אך למעשה היא משחקת "קשה להשגה":


1.אם היא אומרת שהיא נשואה,
זה קוד ל-"אני לא עשיתי את זה חודשים,קח אותי עכשיו"



2.אם אתה בדרך לשירותים והיא חוסמת לך את הדרך, אתה מבקש ממנה לזוז והיא אומרת "סבבה"
זה מילת קוד "סקס בתא בלי הפסקה". אתה מוזמן ללכת לתא מספר 3.



3.אם היא נותנת לך כאפה,
אתה יודע מה אומרים,"כל מגע פיזי הוא מגע טוב",וכשהיא נותנת לך כאפה בפרצוף זה כמו לומר: 
"לעזאזל,הייתי רוצה להתמזמז איתך עכשיו אצלי בבית!"
(אלא אם היא מרוקאית)


4.אם היא מתעקשת שהשומרים יעיפו אותך מהבר,
זה בגלל שהיא רוצה להפריד אותך מהחברות שלה ולשמור אותך לעצמך...

5.אם היא מתכופפת כדי לקשור את השרוכים לכיוון שלך,
היא רוצה שלך ולה יהיו קשרים. למטה.
(במיוחד עם היא קושרת שרוכים כשיש לה נעליי עקב)


6.אם היא שולחת לך אימייל שהסיומת שלו הוא walla.com@
זה אומר שהיא הכינה דואר מהיר בשביל שתעשה אותה פעם אחת ולא תדע מי היא.
בחורה מושלמת.



7.אם היא מסרבת למשקה שלך,
זה אומר שהיא רוצה שתזמין אותה למסעדה יוקרתית.
וזה יותר מדי כשאפשר פשוט לגשת לאשה שמתכופפת מולך "לקשור שרוכים"...


8.אם היא לא עונה לשיחות שלך ונותנת לך לעבור לתא הקולי,
זה רק בגלל כהיא תוכל להקשיב לקול שלך עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם.
היא חרמנית!

9.אם היא סוגרת כפתור בז'קט שלה ומפנה את הגוף שלה הרחק ממך,

היא מתגרה בך על ידי זה שהיא לא נותנת ליראות מחשוף יותר.


10.אם היא מושכת אותך הצידה, ואומרת לך "ברצינות. אתה צריך להפסיק לעקוב אחרי,
אתה מפחיד אותי כל הלילה ואני מאוד קרובה להתקשר למשטרה."
מזל טוב! אין יותר "קשה להשגה" מזה!



סיפור אמיתי.


נלקח מהבלוג המקורי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה